Vše o nákupu
Te warunki handlowe
obowiązują przy dokonywaniu zakupów w sklepie internetowym mekkesklo.cz. Warunki określają i wyjaśniają prawa i obowiązki sprzedawcy (dystrybutora, dostawcy) i kupującego (klienta, konsumenta). Wszystkie transakcje zawierane są zgodnie z prawem Republiki Czeskiej. Jeśli klient jest stroną umowy, stosunki są regulowane przez Kodeks Cywilny (art. 40/1964 Sb.) Oraz Ustawę o ochronie konsumentów (Art. 634/1992 Sb.). Jeżeli stroną umowy jest przedsiębiorca, stosunek ten regulują przepisy Kodeksu handlowego (art. 513/1991 Dz.U.) wraz z późniejszymi zmianami.
Dyrekcja sklepu internetowego
Kenex s.r.o., mekkesklo.cz
Husitská 75/25, Praga 3, 130 00
IČO – DIČ: CZ 27242692, vedená v obchodním rejstříku u Městského soudu V Praze, oddíl C, vložka č. 107075
Sporządzenie faktury
Płatność za pobraniem: Klient płaci za zamówiony towar bezpośrednio przewoźnikowi w dniu dostarczenia zamówienia pod adres dostawy.
Płatność gotówką: klient ma możliwość odebrania towaru bezpośrednio w naszym sklepie i zapłacić gotówką.
Płatność kartą bankową: klient ma możliwość odebrania zamówienia bezpośrednio z naszego sklepu i zapłacić kartą bankową.
Płatność przelewem: przesyłka wysyłana jest do klienta po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po przesłaniu potwierdzenia przelewu.
Płatność przelewem z odroczonym terminem płatności „na fakturze”: klient otrzymuje fakturę z ustalonym terminem płatności i płaci przelewem bankowym. Tylko po uzgodnieniu z menedżerem!
Miejsce odbioru paczek
Punkty odbioru służą wyłącznie do odbioru towarów wysłanych z magazynu głównego firmy. Dostarczamy zamówienia do punktów odbioru w ciągu dwóch dni roboczych. Paczki wydawane są całkowicie zapakowane.
Ostrzeżenie
Towar zamówiony przelewem rezerwowany jest do 3 dni roboczych, w przypadku nieotrzymania płatności zamówienie zostaje anulowane.
Produkty są własnością firmy Kenex s. r. o. do momentu, gdy klient rzetelnie i terminowo zapłaci pełną kwotę faktury!
Odbiór uszkodzonego towaru wysłanego firmą kurierską (DPD, Zásilkovna itp.)
W rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że przesyłka nadana kurierem (DPD, PPL itp.) zostaje uszkodzona. Uszkodzenie oznacza fizyczne zniekształcenie towaru – zgięte, pogniecione opakowanie itp.
Każdy klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki bezpośrednio po otrzymaniu zamówienia od przewoźnika. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, należy ją otworzyć i sporządzić z przewoźnikiem „protokół szkody”, w którym to przypadku reklamację należy zgłosić bezpośrednio firmie kurierskiej.
Jeżeli klient odbierze przesyłkę i stwierdzi w domu, że przesyłka jest uszkodzona, zalecamy natychmiastowe skontaktowanie się z firmą kurierską, skontaktowanie się z kierowcą i spisanie „protokołu szkody” po zawarciu umowy. Zwrot towaru uszkodzonego w trakcie transportu i wysłany na adres naszej firmy nie zostanie przyjęty i taki towar będzie zwrócone klientowi.
Anulowanie zamówienia
Jeżeli klient złoży zamówienie w naszym sklepie internetowym, a następnie zmieni zdanie o zakupie produktu lub z innego powodu zechce anulować zamówienie, to oczywiście jest to możliwe telefonicznie (najlepiej) lub e-mailem. Jeżeli klient poinformuje naszą firmę o anulowaniu zamówienia po wysłaniu zamówienia to nie będzie miał możliwości zwrotu zamówienia, w związku z czym klient będzie zobowiązany do przyjęcia zamówienia lub zapłacenia sprzedawcy kosztów związanych z wysyłką (115, - CZK DPD), w przeciwnym razie sprzedawca może zażądać kompensacji tej kwoty.